søndag den 3. april 2011

for the first time...

Dette er så mit første indlæg, hurra! ;-)
Besluttede at oprette en blog efter i lang tid bare engang i mellem har læst andres blogs og tænkte jeg vil også vise hvad jeg har at byde på, så det vil jeg prøve på.

Vil starte med at fortælle lidt om mig selv;
Jeg er 19 år, er elev i Matas, hvilket er et fantastisk job med fantastiske kollegaer og nye udfordringer hver dag. Jeg er lidt af en arbejdsnarkoman, da det ikke er mit eneste job - i weekenderne arbejder jeg som tjener på en kro, men man skal jo yde før man kan nyde :o).. Når jeg endelig har fri spiller jeg håndold, shopper og går i byen med mine venner og veninder :-)
Jeg vil blogge om lidt af hvert inde for tøj og make-up mode og hvad der ellers lige falder mig ind.

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar